Strona główna

Zapraszam na zajęcia jogi kręgosłupa, gdzie w miłej i relaksującej atmosferze dbamy o ciało i umysł. Rozciągamy przykurczone długim siedzeniem mięśnie. Wzmacniamy te, które są osłabione. Poprzez uważną pracę z ciałem zwiększamy jego świadomość. Wyciszamy się, ćwiczymy równowagę i koncentrację. Odprężamy umysł, aby był gotowy na nowe wyzwania. Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby, w każdym wieku i w każdej kondycji. Do zobaczenia na macie!

Zajęcia odbywają się w okolicach Warszawy w Ustanowie oraz w Mysiadle. Szczegóły w zakładce Zajęcia. Serdecznie zapraszam!

joga kręgosłupa

O mnie

Praktykuję jogę od 2008 roku. Jestem z wykształcenia grafikiem, ukończyłam Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie. Uwielbiam projektowanie, ale moje ciało miało inne zdanie na ten temat. Od wielu lat wysyłało mocne sygnały, że czas coś zmienić. Każde dłuższe siedzenie powodowało ból. Po drodze było też parę poważnych operacji. Zdeterminowana, szukałam czegoś, co pomoże mi wyrwać się z zaklętego kręgu cierpienia. Joga jako świadoma praca z ciałem pomogła mi tak bardzo, że postanowiłam podzielić się tym z innymi. Ukończyłam więc studia podyplomowe ze specjalnością joga i relaksacja na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Mam też uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością hatha joga.

Praktykuję jogę kręgosłupa bazującą na jodze Iyengara oraz jodze akademickiej. Moi nauczyciele to Maciej Piłatowicz, Henryk Liśkiewicz, Janusz Szopa, Agnieszka Ulfik… Tu zostawiam wielokropek, lista powinna być o wiele dłuższa. Bardzo im wszystkim dziękuję!

Cały czas doskonalę swoje umiejętności. Brałam udział w wielu warsztatach m.in. z Carrie Owerko, ks. Joe Pereirą oraz Ritą Keller.

Zapraszam na zajęcia! Szczególnie tych, którzy żyją z bólem, z chorym kręgosłupem, z endoprotezą biodra (też mam jedną, od 2011 roku). Również osoby zmartwione, spięte, przytłoczone codziennym życiem. Przyjdźcie, poszukamy razem spokoju i równowagi!

joga milano

 

Joga

Czym jest joga

Jest wiedzą praktyczną. To system ćwiczeń wywodzący się z Indii. Bardzo wielopłaszczyznowy i zróżnicowany, wielokrotnie modyfikowany, również na potrzeby nas, Europejczyków. Poprzez poznanie własnego ciała pomaga utrzymać zdrowie fizyczne i psychiczne. Odpowiednio stosowana joga działa też leczniczo. Jestem tego żywym przykładem! Samo słowo „joga” znaczy jarzmo lub połączenie. Chodzi tu o głęboko rozumiane połączenie, kontakt ze sobą, z własnym wnętrzem oraz ze światem zewnętrznym. Odbywa się to poprzez zrozumienie i akceptację tego, co wydarza się wewnątrz nas – i na zewnątrz. Podstawowa zasada to ahinsa – niekrzywdzenie. Obowiązuje wobec innych istot oraz wobec siebie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o jodze, kliknij tutaj

Czym joga nie jest

Nie jest religią. Nie ma nic wspólnego z żadnym światopoglądem. Jedynie z takim, który nakazuje: nie czyń krzywdy! Miej szacunek dla siebie i innych. Dla świata, dla własnych słabości i ograniczeń. Wtedy, ćwicząc uważnie i bezpiecznie, możesz osiągnąć równowagę i wyciszenie – po angielsku wellness, po polsku dobrostan. Przy okazji kręgosłup w lepszej kondycji, mocniejsze mięśnie. Większa odwaga i determinacja.

Jeśli chcesz poczytać autentyczną relację, jak joga może poprawić zdrowie, kliknij tutaj. 

Przy okazji jest też o górskich wędrówkach i o malarstwie. Ale u mnie to się splata…

Zajęcia

Kto może ćwiczyć:
osoby dorosłe, w każdym wieku i w każdej kondycji

Gdzie ćwiczymy:
na sali gimnastycznej prywatnej szkoły im. M.Kopernika, Ustanów, ul. Główna 10.  Zobacz mapę dojazdu

Kiedy ćwiczymy:
poniedziałek i czwartek – godz. 19.15 – 20.45
sobota – godz. 9.00 -10.30

Warto wiedzieć

  1. Zajęcia trwają 1,5 godziny, kończą się relaksacją.
  2. Ćwiczymy boso, w wygodnym stroju, nie krępującym ruchów. Do relaksacji można założyć skarpetki. Przyda się tez ciepła bluza.
  3. Przynieś ze sobą matę do jogi. Pozostałe pomoce są na miejscu. Jeśli zapomnisz maty lub jeszcze jej nie masz, studio dysponuje kilkoma matami do pożyczenia.
  4. Nie jedz przynajmniej 2 godziny przed sesją.
  5. Dla własnego bezpieczeństwa poinformuj nauczyciela o aktualnym stanie zdrowia (ciąża, choroby, dolegliwości, operacje, kontuzje). Nauczyciel zmodyfikuje wtedy praktykę zgodnie z Twoimi potrzebami.
  6. Przyjdź nieco wcześniej. Studio jest otwierane 15 minut przed zajęciami. W czasie zajęć drzwi budynku są zamknięte.
  7. W przypadku, gdy poczujesz się źle, natychmiast zgłoś ten fakt nauczycielowi
  8. Praktykuj jogę zawsze mając szacunek do swojego ciała oraz swoich ograniczeń. Nie porównuj się z innymi i nie próbuj na siłę im dorównać. Daj sobie czas. Ćwiczysz dla własnych długofalowych korzyści.

Życzę wiele radości w poznawaniu siebie poprzez praktykę jogi!

Oprócz zajęć grupowych możliwe są również zajęcia indywidualne w Mysiadle. Możemy też poćwiczyć w Twoim domu.

Wszystkich uczestników proszę o zapoznanie się z regulaminem.

Kontakt

joga milano

Aby napisać do mnie, kliknij tutaj

lub zadzwoń 608 120 754

Zapraszam!

Hanka Milanowicz