Zajęcia jogi

Ustanów, Szkoła im. Kopernika, ul. Główna 10

poniedziałek i czwartek 19.15-20.45
sobota 9.00-10.30

UWAGA! NIE MA ZAJĘĆ W SOBOTĘ 1 SIERPNIA

DOK Ursynów, Warszawa, Kajakowa 12b

wtorek 8.30 – 10.00
wtorek 11.00 – 12.30 dla seniorów
środa 20.00 – 21.30

 Zasady bezpieczeństwa:

🍀Używamy własnego sprzętu. Proszę o przyniesienie: maty do jogi, paska i koca
🍀Klocki i pianki można pożyczać – będą starannie dezynfekowane
🍀Proszę o zgłoszenie, kto potrzebuje maty do jogi – dostanie zdezynfekowaną
🍀Można korzystać z toalety, ale z przebieralni nie. Ubrania zabieramy na salę
🍀Zachowujemy 2 m odstępu. Przed zajęciami i po MYJEMY RĘCE!
🍀Na sali sportowej może przebywać jednocześnie 12 osób ćwiczących (na Kajakowej 8 osób). Warto zarezerwować miejsce wysyłając sms lub dzwoniąc. 

Dołożymy wszelkich starań, aby było bezpiecznie i komfortowo.

Każdą osobę uczestniczącą w zajęciach jogi w DOK Ursynów prosimy o zapoznanie się z regulaminem obowiązującym w czasie pandemii. Regulamin oraz oświadczenie uczestnika znajdziesz na stronie dokursynow.pl

Zajęcia jogi online:

Zajęcia odbywają się jako transmisja na żywo na Facebooku. Kto nie może być z nami w danej chwili, może odtworzyć nagranie później.
 
 

Warto wiedzieć

      1. Zajęcia online trwają 1 godzinę, kończą się relaksacją.
      2. Ćwiczymy boso, w wygodnym stroju, nie krępującym ruchów. Do relaksacji można założyć skarpetki. Przyda się tez ciepła bluza.
      3. Przygotuj potrzebne przedmioty: matę do jogi lub jakąkolwiek inną, 2 koce, pasek  lub szalik, 2 klocki do jogi lub grube książki. Może być potrzebne stabilne krzesło.
      4. Nie jedz przynajmniej 2 godziny przed sesją. Jeśli czujesz wielki głód, wypij ciepły płyn lub zjedz owoc.
      5. Wsłuchuj się w swoje ciało. Praktykuj jogę zawsze mając szacunek dla  swoich ograniczeń. W sytuacji, kiedy ćwiczymy nie widząc się, tylko Twój wewnętrzny nauczyciel decyduje, czy dana pozycja jest dobra dla Ciebie i czy przyniesie Ci oczekiwane korzyści.
      6. Po zajęciach podziel się swoimi wrażeniami. Napisz komentarz, email albo sms. To pomoże w naszej praktyce jogi