Zajęcia

Zajęcia jogi na sali

Miejsce: Szkoła im. M. Kopernika, Ustanów, Główna 10. Dni i godziny zajęć:
poniedziałek i czwartek 19.15-20.45,
sobota 9.00-10.30

Od 10 listopada zajęcia jogi na Kajakowej (Ursynów) są zawieszone. Karnety zachowują swoją ważność. Stęsknionych i stęsknione zapraszam na zajęcia online!

Zasady bezpieczeństwa:
🍀Na zajęcia zapraszam osoby zdrowe. Jeśli czujesz się źle lub miałeś/miałaś kontakt z kimś chorym – zostań w domu!
🍀Używamy własnego sprzętu. Proszę o przyniesienie: maty do jogi, paska i koca
🍀Klocki i pianki można pożyczać – będą starannie dezynfekowane
🍀Proszę o zgłoszenie, kto potrzebuje maty do jogi – dostanie zdezynfekowaną
🍀Można korzystać z toalety, ale z przebieralni nie. Ubrania zabieramy na salę
🍀Zachowujemy 2 m odstępu
🍀Myjemy i dezynfekujemy ręce!
🍀Zajęcia na zapisy: obowiązuje nas limit 8 osób na sali

Zajęcia jogi online (Zoom):

wtorek i czwartek 8.30-10.00
wtorek i czwartek 10.30-12.00 – dla seniorów
środa i piątek 19.15-20.45
niedziela 9.00-10.30 ZAPISY
Aby dołączyć do zajęć przez Zoom, wyślij zgłoszenie zawierające adres email, dostaniesz link wraz z instrukcją. Kto ma karnet z zajęć stacjonarnych, może odznaczać sobie wejścia albo wykupić nowy do zajęć online. Szczegóły, jak dołączyć, znajdziesz tutaj

Zajęcia online (Facebook):

Można bezpłatnie skorzystać z nagrań dostępnych na naszej facebookowej stronie Joga milano w zakładce Filmy.

Indywidualne zajęcia jogi online

(Messenger, Zoom  lub Skype). Terminy do ustalenia. Jeśli chcesz wziąć udział w zajęciach, skontaktuj się ze mną.

Warto wiedzieć

      1. Zajęcia online trwają  godzinę (Fb) lub 1,5 (Zoom), kończą się relaksacją.
      2. Ćwiczymy boso, w wygodnym stroju, nie krępującym ruchów. Do relaksacji można założyć skarpetki. Przyda się tez ciepła bluza.
      3. Przygotuj potrzebne przedmioty: matę do jogi lub jakąkolwiek inną, 2 koce, pasek  lub szalik, 2 klocki do jogi lub grube książki.
      4. Nie jedz przynajmniej 2 godziny przed sesją. Jeśli czujesz wielki głód, wypij ciepły płyn lub zjedz owoc.
      5. Wsłuchuj się w swoje ciało. Praktykuj jogę zawsze mając szacunek dla  swoich ograniczeń. W sytuacji, kiedy ćwiczymy nie widząc się, tylko Twój wewnętrzny nauczyciel decyduje, czy dana pozycja jest dobra dla Ciebie. i czy przyniesie Ci oczekiwane korzyści.