Zajęcia jogi

Ustanów, Szkoła im. Kopernika, ul. Główna 10

poniedziałek i czwartek 19.15-20.45
sobota 9.00-10.30

DOK Ursynów, Warszawa, Kajakowa 12b

wtorek i czwartek 8.30 – 10.00
 wtorek i czwartek 10.30-12.00 dla seniorów
środa 20.00-21.30
piątek 18.30-20.00

Zasady bezpieczeństwa:

🍀Najbezpieczniej ćwiczyć używając własnej maty. Proszę też o przyniesienie koca lub dużego ręcznika. Proszę o zgłoszenie, jeśli potrzebujesz maty.
🍀Pomoce do jogi (klocki, pianki, paski) są dostępne na obu salach. Ale jeśli czujesz się bezpieczniej mając swój sprzęt, zabierz go
🍀 Jeśli czujesz się źle (gorączka, katar, kaszel) – ZOSTAŃ W DOMU!
🍀Można korzystać z toalety, ale z przebieralni nie. Ubrania zabieramy na salę
🍀Zachowujemy 2 m odstępu. Przed zajęciami i po MYJEMY RĘCE!
🍀Na sali sportowej może przebywać jednocześnie 12 osób ćwiczących (na Kajakowej 8 osób). Warto zarezerwować miejsce wysyłając sms lub dzwoniąc. 

Dołożymy wszelkich starań, aby było bezpiecznie i komfortowo.

Prosimy również o zapoznanie się z regulaminem naszego studio.

Nagrania: zajęcia jogi online

Zachęcam, żeby poćwiczyć z nami online! Wszystkie filmy dostępne są na naszej stronie na Fb w zakładce Filmy

 

Warto wiedzieć

      1. Zajęcia online trwają 1 godzinę, kończą się relaksacją.
      2. Ćwiczymy boso, w wygodnym stroju, nie krępującym ruchów. Do relaksacji można założyć skarpetki. Przyda się tez ciepła bluza.
      3. Przygotuj potrzebne przedmioty: matę do jogi lub jakąkolwiek inną, 2 koce, pasek  lub szalik, 2 klocki do jogi lub grube książki. Może być potrzebne stabilne krzesło.
      4. Nie jedz przynajmniej 2 godziny przed sesją. Jeśli czujesz wielki głód, wypij ciepły płyn lub zjedz owoc.
      5. Wsłuchuj się w swoje ciało. Praktykuj jogę zawsze mając szacunek dla  swoich ograniczeń. W sytuacji, kiedy ćwiczymy nie widząc się, tylko Twój wewnętrzny nauczyciel decyduje, czy dana pozycja jest dobra dla Ciebie i czy przyniesie Ci oczekiwane korzyści.
      6. Po zajęciach podziel się swoimi wrażeniami. Napisz komentarz, email albo sms. To pomoże w naszej praktyce jogi