Zajęcia jogi

Ustanów, Szkoła im. Kopernika, ul. Główna 10

poniedziałek i czwartek 19.15-20.45
sobota 9.00-10.30

DOK Ursynów, Warszawa, Kajakowa 12b

wtorek i czwartek 8.30 – 10.00
 wtorek i czwartek 10.30-12.00 dla seniorów
środa 20.00-21.30
piątek 18.30-20.00

Zasady bezpieczeństwa:

🍀 Nosimy maseczki. Zdejmujemy je dopiero wchodząc na salę
🍀Najbezpieczniej ćwiczyć używając własnego sprzętu. Minimum to mata i koc (duży ręcznik). Dobrze mieć swój pasek i 2 klocki.
Pozostałe pomoce do jogi (klocki, pianki, paski) są dostępne na obu salach i dezynfekowane
🍀 Jeśli czujesz się źle (gorączka, katar, kaszel) – ZOSTAŃ W DOMU!
🍀Można korzystać z toalety, ale z przebieralni nie. Ubrania zabieramy na salę
🍀Zachowujemy 2 m odstępu. Przed zajęciami i po MYJEMY  I DEZYNFEKUJEMY RĘCE!
🍀Na sali sportowej może przebywać jednocześnie 8 osób ćwiczących. Warto zarezerwować miejsce wysyłając sms lub dzwoniąc. Pierwszeństwo mają osoby zapisane. Jeśli osoba zapisana spóźni się i ktoś inny zajmie to miejsce, może nie zostać wpuszczona.

Dołożymy wszelkich starań, aby było bezpiecznie i komfortowo.

Prosimy również o zapoznanie się z regulaminem naszego studio oraz z regulaminem obowiązującym w DOK Ursynów w czasie pandemii

Zajęcia jogi online: środa 18.00-19.00

Zapraszam na  transmisje na żywo na naszej stronie na Facebooku! Nagranie jest dostępne dla wszystkich, można odtworzyć je później. Zachęcam też do korzystania z innych nagrań dostępnych na naszym Fb w zakładce Filmy

 

Warto wiedzieć

      1. Zajęcia online trwają 1 godzinę, kończą się relaksacją.
      2. Ćwiczymy boso, w wygodnym stroju, nie krępującym ruchów. Do relaksacji można założyć skarpetki. Przyda się tez ciepła bluza.
      3. Przygotuj potrzebne przedmioty: matę do jogi lub jakąkolwiek inną, 2 koce, pasek  lub szalik, 2 klocki do jogi lub grube książki. Może być potrzebne stabilne krzesło.
      4. Nie jedz przynajmniej 2 godziny przed sesją. Jeśli czujesz wielki głód, wypij ciepły płyn lub zjedz owoc.
      5. Wsłuchuj się w swoje ciało. Praktykuj jogę zawsze mając szacunek dla  swoich ograniczeń. W sytuacji, kiedy ćwiczymy nie widząc się, tylko Twój wewnętrzny nauczyciel decyduje, czy dana pozycja jest dobra dla Ciebie i czy przyniesie Ci oczekiwane korzyści.
      6. Po zajęciach podziel się swoimi wrażeniami. Napisz komentarz, email albo sms. To pomoże w naszej praktyce jogi