Zajęcia

Latem zapraszam na jogę w Sekretnym Ogrodzie. Szczegóły tutaj i poniżej

Nasz grafik na drugą połowę sierpnia:

joga na trawie piaseczno

Zajęcia  na trawie są tylko wtedy, jeśli pogoda na to pozwoli. Jeśli pogoda jest niepewna, odezwij się do mnie, żeby upewnić się, czy zajęcia są.

Przerwa w zajęciach jogi 29 sierpnia – 3 września

Nasze miejsca:
1.Szkoła im. M. Kopernika, Ustanów, Główna 10

 

joga ustanow
Nasza piękna sala do jogi w Ustanowie. Użycza nam jej szkoła Kopernik

2.Dzielnicowy Ośrodek Kultury Ursynów, W-wa, Kajakowa 12b

 

Nasze miejsce do praktyki jogi – sala 108 w DOK Ursynów. Przestronna i dobrze doświetlona

3. Secret Garden Natural House, Wólka Kozodawska, ul. Szczęśliwa 8

Jak trafić: jeśli jedziesz samochodem, zaparkuj przy sklepie Top Market, wejdź na teren osiedla przez furtkę na tyłach sklepu. Po przejściu 100 m skręć w prawo, od razu zobaczysz po prawej zieloną furtkę z okrągłym logo Secret Garden.  Link tutaj

Zajęcia jogi online (Messenger, Skype):

 
To zajęcia indywidualne albo w parach. Można oczywiście utworzyć większą grupę (limit to 8 osób 🙂 )Jeśli chcesz wziąć udział w zajęciach online, skontaktuj się ze mną. Dobierzemy odpowiedni termin i grupę.  Szczegóły, jak dołączyć, znajdziesz tutaj

Zajęcia online (Facebook):

Można bezpłatnie skorzystać z nagrań dostępnych na naszej facebookowej stronie Joga milano w zakładce Filmy.

Przeczytaj, zanim zaczniesz zajęcia online

      1. Zajęcia online trwają  godzinę, (chyba, że grupa chce dłużej), kończą się relaksacją.
      2. Ćwiczymy boso, w wygodnym stroju, nie krępującym ruchów. Do relaksacji można założyć skarpetki. Przyda się tez ciepła bluza.
      3. Zadbaj o ciszę i skupienie: poproś domowników, żeby nie przeszkadzali
      4. Przygotuj potrzebne przedmioty: matę do jogi, 2 koce, pasek  lub szalik, 2 klocki do jogi lub grube książki.
      5. Nie jedz przynajmniej 2 godziny przed sesją. Jeśli czujesz wielki głód, wypij ciepły płyn lub zjedz owoc.
      6. Wsłuchuj się w swoje ciało. Praktykuj jogę zawsze mając szacunek dla  swoich ograniczeń. W sytuacji, kiedy ćwiczymy widząc się z daleka lub tylko częściowo, to Twój wewnętrzny nauczyciel decyduje, czy dana pozycja jest dobra dla Ciebie. i czy przyniesie Ci oczekiwane korzyści.